30 March 2015

De circusvoorstelling in 'Het Helmertheater'

Donderdag 26 maart verzamelden de circusartiesten zich in 'Het Helmertheater' voor de uitvoering van de circusvoorstelling. De kinderen hebben een week lang onder leiding van leerkrachten, ouders en medewerkers van 'Circus op school' op de acts geoefend.

Het werd een spetterende show! Levende piramides, slangenbezweerders, koorddansers, vallende clowns, schoteltjesdraaiers en hoelahoepers wisselden elkaar in duizelingwekkend tempo af. Het publiek werd onder aanvoering van de spreekstalmeester steeds enthousiaster en de artiesten werden tenslotte onthaald op een dankbaar applaus.  De voorstelling was een prima afsluiting van de feestweek voor de leerlingen ter gelegenheid van het 40-jarig bestaan van de school. De voorstelling is gefilmd. Het resultaat krijgt u later te zien.
Het definitieve sluitstuk van de feestweek was de reünie voor oud-leerlingen en oud-medewerkers. Het was zaterdagmiddag gezellig druk in de hal van de school.

Klik hier voor nog meer foto's.