4 December 2020

Bezoek Sinterklaas 2020

Ook dit jaar vereerde de goedheiligman uit Spanje ons weer met een bezoek. Met zijn hulpen arriveerde hij 's morgens vroeg bij school.

De sint behoort tot de kwetsbare groep van ouderen en daarom had de commissie maatregelen genomen om zijn bezoek zo veilig mogelijk te laten verlopen. Geen aankomst op het plein, geen knuffel voor de allerkleinsten en een schone vloer zonder pepernoten.
Maar zijn bezoek was daarom niet minder gezellig. Sinterklaas had voor veel kinderen een verdiend compliment in petto en hij stond versteld van de mooie surprises die de kinderen uit de hogere groepen hadden gemaakt. Aan het het eind van zijn visite had hij ook nog even tijd om zich samen met de kinderen, de Pieten, juffen en meneren op de foto te laten zetten.

Klik hier voor alle foto's