19 April 2019

Tafeltennistoernooi

Woensdag 6 maart hebben onze kinderen met 6 teams van 2 kinderen meegedaan aan het tafel-tennistoernooi. Op 20 maart hebben er daarvan 4 teams de finales gehaald en 2 teams deden mee aan de troostfinales. Jochem en Mees uit groep 6 hebben de troostfinale gewonnen en kregen daarvoor een mooie medaille. Femke en Stef uit groep 6 en 5 zijn 3e geworden in de finale, zij speelden bij vereniging Twekkelerveld. Van de groepen 7 en 8 speelden alleen Charlotte en Anique de troostfinale bij vereniging DTS. Helaas moesten zij vroegtijdig opgeven, omdat Charlotte ziek werd. Luuk en Huub, Benthe en Linde en Mats en Sven speelden de finale bij vereniging Entac. Zij werden 14e, 13e en een heel mooie 3e plek voor Mats en Sven. Het was een heel gezellig en sportief toernooi, de spelregels waren alleen even wennen. Alle ouders bedankt voor jullie support. Volgend jaar zijn we weer van de partij!