23 June 2022

Schoolreis groep 7 2022

Groep 7 verbleef 11, 12 en 13 mei bij 'Goed te pas' in Haaksbergen.

De groep fietste in gele hesjes vanaf de Hoge Boekelerweg naar hun verblijf in Haaksbergen. Onderweg stopte de groep voor een lunchpauze bij 'Het Rutbeek'.
Bij het verblijf was genoeg te zien. Zo konden de paarden rekenen op belangstelling van de gasten. De liefhebbers mochten helpen bij het voeren van stro. Het eten in de eetzaal kleurde mee met de kleur van de verlichting, die gewijzigd kon worden. Daarom was de spaghetti, soms groen.
De kinderen verbleven 's middags in het zwembad 'De Wilder'. Sommigen maakten slingerend aan een touw een ik-had-zo-gezegd-geen-bommetje plons in het zilte nat. Maar ook tijdens de spelletjes buiten kon je flink nat worden. Zo moesten twee kinderen met de rug tegen elkaar en met hun handen in elkaar gehaakt elkaar beurtelings omhoog trekken, zonder dat een met water gevulde ballon - die tussen de ruggen geklemd zat - knapte. En als je het hier droog hield, dan maakt je nog een kans kletsnat te worden bij het ballonnen gooien. Het was een leuk schoolreisje met prima weer!

Klik hier voor meer foto's.