14 May 2019

Schoolreis groep 7

We zaten om 10 uur allemaal op de fiets. Ik fietste naast Veerle, helemaal achteraan. Toen we bij het Hulsbeek kwamen, gingen we bij de speeltuin eten.

Bij de blokhut gingen we naar de slaapkamers. Ik sliep bij Veerle, Linde en Benthe op de kamer. Daarna gingen we buiten het waterspel spelen. 's Avonds aten we macaroni. Na het eten keken we naar de halve finale van Ajax. Na de wedstrijd was iedereen teleurgesteld. Behalve Jaydan, want hij was voor Tottingham. Toen moesten we slapen. Ik was zo moe dat ik meteen in slaap viel. 's Morgens om 7 uur werd ik wakker gemaakt door het lawaai op de gang. Na het ontbijt gingen we op de fiets naar het Twentebad. Toen we weer bij de blokhut waren gingen we een speurtocht doen. Vrijdag fietsten we weer terug naar school. Onderweg viel Veerle. Vlak bij school gingen we met de fietsbel bellen. Het was een leuk schoolreisje!
Uit het opstel van Julia.

Klik hier voor alle foto's.