12 May 2022

Schoolreis groep 3 2022

De leerlingen van groep 3 gingen op 10 en 11 mei op schoolreis naar 'De Meene' in Buurse

Nadat de kinderen hun slaapplaats hadden ingericht, was er gelegenheid om te spelen en te wandelen. Tijdens de tocht door het bos sprokkelden de leerlingen hout voor het vuur 's avonds. Terug bij 'De Meene' werden de kampvuurtjes op het terrein ontstoken. Zij kregen een stok en Marsh mellows die een eindje aan de stok werden geregen. De mellows roosteren boven het smeulende vuur en je had een overheerlijk zoet hapje.
De volgende dag bezochten wij de speeltuin bij 'Ter Huurne'. Na een uurtje speelpret en een waterijsje tot slot was het tijd om weer naar huis te gaan. Best spannend dit eerste schoolreisje met een nachtje slapen!