17 February 2010

Songfestival

Op vrijdagmiddag 12 februari 2010 hadden leerlingen, leerkrachten en ouderraadsleden zich verzameld in de hal van de school voor een nieuwe editie van het songfestival. Iedereen had echt zijn of haar best gedaan er zo bont en fleurig mogelijk uit te zien. Dat men hierin geslaagd is getuigen de foto's op deze pagina's!

En dan was er natuurlijk de wedstrijd op het podium. Wie had de beste act? De jury had de moeilijke taak uit elf uitstekende presentaties de juiste keuze te maken. Waren het de stoer doorzingende Douwe, Nick, Cas en Kevin uit groep 5 met een liedje uit 'Kinderen voor kinderen' of waren het de uitbundig met hun mooie haren wapperende rockers Silke en Josien (groep 7)? Of had de jury toch misschien een voorkeur voor de sierlijk dansende dames uit groep 8?
Nee, de jury liet haar oog dit keer vallen op een echt supertalent: Tara uit groep 3b met Billy Jean van Michael Jackson. Zij bracht een overtuigende ode aan de onlangs overleden superster. Ook Lisa en Britt uit groep 6 vielen in de prijzen. Met veel gevoel voor ritme vertolkten zij frank, vrij en olijk 'Druk druk' van Cheyenne en Marleen.
Ten slotte kreeg het publiek onder begeleiding van de dansende pinguins uit groep 6 de gelegenheid voor een polonaise door school. Wat achterbleef: de confetti en de krukken in de hal.

Klik hier voor meer foto's.

groep 1/2a

groep 1/2b