24 April 2016

Groep 1 en 2 bezoeken Ledeboerpark

Op 12 april zijn de kinderen met zeven vaders en moeders naar het Ledeboerpark geweest. Nadat iedereen de auto had geparkeerd liepen wij met z'n allen naar Het Lammerinkswonner waar wij werden opgewacht door een vrijwilligster van het park en Eeko de eekhoorn. Onderweg zagen wij allemaal anemoontjes, speenkruid en narcissen. De vrijwilligster gaf uitleg over de heembostocht.

Elke groep kreeg een mand mee, met daarin opdrachten die uitgevoerd moesten worden. Het was een leerzaam uurtje daar in het bos en iedereen heeft genoten. Na afloop gingen de kinderen eten en drinken op een bankje in het voorjaarszonnetje om daarna weer naar school te gaan. Vader en moeders, bedankt voor het vervoer en de begeleiding.
Juf Margreet